Friday, October 24, 2008

This is SPOOKY!

So, I know every one's been checking out Cindy's blog at Cindy Haffner's Corner and yesterday she posted this adorable card using her sketch below for MFT sketch challenge. And after seeing her card and others using the sketch, I wanted to see what I can do with it.

This set from MissyB Designs was waiting for me last night when I got home yesterday which I purchased couple of weeks ago for get this...$5.00 for 6 images and I wanted to play with these women right away. I know I really didn't follow the sketch, I had a Halloween bag full of goodies on the left hand side but it just look really funny placing something on that side, so I had to leave it bare...maybe I can use the other women for this sketch.

Stamps: Halloween Women by MissyB Design

Paper: Whisper White, Basic Black and Pumpkin Pie card stock from Stampin' Up and Patterned Paper by Heidi Grace/Jeepers Creepers

Ink: StāzOn Jet Black and SU re-inkers

Accessories: Basic Black gross grain ribbon, Crystal Effects, Crystal Stickles and Stamping Dimensional

45 comments:

Ashley said...

That is hilarious! I love it!

Heather said...

Aight .. here is the comment box~!!! lol!
This is the cutest / funniest card EVER! Love it!! hahaha!

~Denise Lynn~ said...

How funny is that image! Awesome card Catherine! Have a great weekend. :)

Carmen O. said...

Hilarious! I love how you made her boots shiny.

I wish I had more halloween stamps especially funny ones.

Rose Ann said...

Lol...that is too funny and cute, Catherine!!

Tiff said...

THAT IS HILARIOUS!!!! That is creepy...LOL! Great card!

Tiff said...

Oh, one more thing...could I purchase this card from you??? You can email me at tiffguam@gmail.com either way- yes or no! Thanks :)

Kristen Hermanny said...

This is sooo funny! If I saw her on the street I would be scared, and say oH NO she Didn't!
LOL!

Ret said...

Hi Catharine! Hehe spooky! love it! love the bunny tail! Great card!!!

Manna said...

This is hilarious :) Great take on the sketch!

Dani said...

Oh my! This is awesome! My kinda humor! LOL!

Bona said...

Hiya Catherine! That is too cute. I love it.

Chris Scrappin and Stampin in Texas said...

OMG I love, love this...You did a fab job on her sketch..Too cute. Have a great weekend. Thanks for the well wishes for my mom.

Pat's little corner of the world said...

OMG.. this is the cutest card..I love the gal...
Great card..

Janine said...

What a fabulous image Catherine!!!

Holly said...

oh you little enabler you! Now I see more stuff I want!

Curt in Carmel said...

How comical is this?!? LOL What a cute stamp and perfect for the sentiment. Made me laugh! Best, Curt

Diane said...

Oh my goodness,so cute Catherine!!!

Laura (scrapnextras) said...

What a hoot!! That is a hilarious image and you worked this sketch in your favor for sure!!

Lorie said...

Oh, my gosh! That card is absolutely hilarious! Love the colors and layout!

Sankari W. said...

I just bust out laughing when I saw this card! That is hilarious!! Can't wait to see what awesome cards your create with the images that you got! Working on tomorrow's challenge - hopefully it will be a fun one :)

Sending you late night smiles and hugs :)
Sankari :)

Angie Tieman said...

Wow! That is one wild stamp! What a hoot! Great job with the sketch!

Carolyn Bounds said...

I LOVE IT!!! I just received my set too:o) Isn't it hilarious?!?! I am planning to ink mine up later today. Thanks for the morning smiles!!!

Hugs!
Carolyn

Laurel said...

ROFLOL! Love it!

Claudia Rosa said...

Hilarious.. gosh she cracks me up :-)
wonderful card.
love the boots

Cindy Haffner said...

Thanks for doing my sketch Catherine, you rocked it girl.

Mandy said...

Oh my! How hilarious is that! I love it. Thanks for sharing!
- Mandy

ChrissyM said...

This card is to funny. I love it!

Lablady2007 said...

I haven't laughed this loud over a card in sooo long . I'm still sickering . Just loved it . The best!

Jennifer Love said...

hehe...love your card!

CraftyC said...

I love your card Catherine, a brilliant stamp!
Clairexx

Ann said...

Bwhahahahaaa!!!! I love it! :D

Carolina said...

Well you did just fine Catherine...because this card is so fun! The image is just too funny!

Rach said...

what a lovely and fun card Catharine, hugs rachxx

Lana said...

Hi Catherine,
I am having loads of problems opening up the comment box on your blog so I can never seem to leave you a message.
Anyway hopefully this will work.
This card is so much fun it really made me smile.
I love all your creations.
Hugs
Lana x

Lana said...

Great card Catherine it made me smile!
Also I have real problems leaving comments on your blog?
Hugs
Lana x

WhimsicalThoughts said...

OMG, the image is hilarious, you did a super job.

Cindy Major said...

Oh my gosh, this is hilarious!!!!

Carol Dunstan said...

ROFLMAO, that's too funny!

Deb said...

Too funny and cute!!

Donna said...

lol - this image cracked me up! love your card!!

Sarah {SCS: Sairabee} said...

Ok, that is just wrong. LOL. :)

dpkennedy said...

This is one of the funniest images ever!! I love this card!

dpkennedy said...

This is one of the funniest images ever!! I love this card!

alohatammi said...

This is WAAAAY too funny!

Tammi
http://3littlebirdz.com